Tady najdeš nejčastěji kladené dotazy od zákazníků.
Třeba zde najdeš odpověď i ty a pokud ne, neváhej nás kontaktovat na mail.
1) Jak objednat zboží, které má více variant?
Pokud je u zboží nabídka více variant, eshop tě nepustí vložit jej do košíku, dokud si nezvolíš variantu. Stačí tedy vybrat tvoji top variantu v liště a vložit zboží do košíku.
2) Lze objednat text/obrázek, který není v nabídce (keramický, plecháček, makronka, lahev, puzzle atd.)?
Jistěže ano!
Stačí nás kontaktovat na mail a domluvit detaily.
3)Proč lze jen platba předem?
Každý produkt je originál, jedná se o zakázkovou výrobu a ta se platí vždy předem.
4) Jaké jsou možnosti zaslání či předání objednávky?
Objednávku si můžeš nechat zaslat přes zásilkovnu dle platného ceníku, nebo lze domluvit osobní převzetí.
Při osobním převzetí a hotové objednávce domluváme předání telefonicky.
5) Jak je zboží zabaleno?
Nejlepší balení hrnečků je do bublinkové fólie a krabičky.
6) Kdy bude objednávka odeslána?
Objednávku odesíláme do 10 pracovních dnů od připsání platby na náš účet.
Delší doba dodání je způsobena tím, že tisk na produkty probíhá až po objednávce a příprava tisku zabere nějaký čas.
V případě vašeho vlastního návrhu se může doba prodloužit díky digitální přípravě dle vašeho přání.
7) Mám již objednáno a ještě bych chtěl/a něco doobjednat, je možné objednávky sloučit?
Samozřejmě, lze!
Před vytvořením druhé objednávky nás telefonicky kontaktuj a zbytek dořešíme individuálně dle stavu tvojí objednávky.